١- نیازسنجی تدوین و ابلاغ برنامه جامع اطلاع رسانی تبلیغات با توجه به عملکرد و وظایف قانونی دستگاهها
۲- ایجاد بانک اطلاعاتی از ظرفیت های تبلیغاتی اطلاع رسانی و کارشناسی دستگاه ای اجرایی
۳- رصد و تعامل با صدا و سیما و رسانه های اصلی کشور برای برنامه ریزی و بهره مندی عادلانه دستگاههای اجرایی براساس سیاست های شورای اطلاع رسانی و ارتباطات استان
۴- ابلاغ برنامه های اجرایی تبلیغاتی به دستگاههای اجرایی به منظور ایجاد اطلاع رسانی و تبلیغات یکپارچه
۵- تهیه اجرا و انتشار نشریه شورای هماهنگی روابط عمومی ها با همکاری تمامی کمیته ها و روابط عمومی دستگاههای اجرایی
۶- تهیه و تدوین دستورالعمل های اطلاع رسانی
۷- تدوین سناریوی اطلاع رسانی در مواقع بحران برای دستگاه های خدمت رسان
۸- برنامه ریزی برای استفاده بهینه از فضای مجازی در راستای سیاست های دولت در استان
۹- ارائه پیشنهادات و برنامه های اجرایی در حوزه فرهنگی
نظرات